MR

Medezeggenschap
Vanuit de Wet Medezeggenschap op Scholen is het voor elke school verplicht een Medezeggenschapsraad (MR) te hebben. De MR overlegt met de directie en het schoolbestuur over belangrijke schoolzaken, zoals verbeteringen in het onderwijs, het vaststellen van vakanties en vrije dagen, de keuze van een lesmethode en de manier waarop men ouders wil laten meehelpen in het onderwijs en bij andere activiteiten.

MR notulen
In de MR van onze school zitten op dit moment drie vertegenwoordigers van de ouders (de oudergeleding) en vier vertegenwoordigers van de personeelsleden (de personeelsgeleding)."

MR-leden
Zeist
  • namens de ouders/verzorgers:  Kim en Aafje
  • namens het team: Sifra (voorzitter) en Karin